MODA HABER Yunus Başaran

YENİLENEN BURBERRY’NİN YENİ LOGOSU

Riccardo Tisci yönetimindeki Burberry'nin hem logosu hem de monogramı yenilendi.

Riccardo Tisci’nin Burberry Kreatif Direktörü koltuğuna oturmasının üzerinden beş ay gibi bir süre geçti ve markadaki ilk sınavını Eylül ayında gerçekleşecek Londra Moda Haftası’nda sergileyeceği defile ile verecek.

Moda duayenleri merakla bu defileyi bekleye dursun, Riccardo Tisci ve Burberry, Instagram üzerinden gerçekleştirdiği paylaşımla markayı yenilediğinin ilk sinyalini verdi. Markanın ikonik logosu karşınızda. Daha yalın ve temiz bir logo… Ayrıca bir diğer paylaşımında gördüğümüz, Thomas Burberry’ye adanmış markanın yeni monogram deseni de oldukça enerjik ve renkli.

Bu iki grafik tasarımı hayata geçiren kişi ise Peter Saville. Dünyanın en önemli grafik tasarımcılarından biri olarak kabul edilen Peter Saville, en son Raf Simons’un yönetimi altına geçen Calvin Klein’in şu andaki logosunu tasarlamıştı. Ayrıca Jil Sanders ve Yohji Yamamato gibi isimlerle de çalışmış bir isim.

Past | Future Thank you #petersaville #beginning

Riccardo Tisci (@riccardotisci17)’in paylaştığı bir gönderi ()

The #ThomasBurberry Monogram August 2018

Burberry (@burberry)’in paylaştığı bir gönderi ()


YAZI YUNUS BAŞARAN