MODA Öykü Akdaş

MANGO’DAN KIVRIMLI KADINLARA

Mango her beden için modayı savunduğu bu yılda #WEAREVIOLETA projesi ile kıvrımlı kadınlara ses veriyor!

“Eminim ki, bütün tasarımcıların zihninde tasarımını taşıyacaklarını hayal ettikleri bir kadın var. Fakat problem şu ki, o kadın çoğunlukla gerçekten var olmuyorlar.” Kate Upton 

Moda dünyasının en büyük git gellerinden biri; kadın formu. Tasarımların giyilebilirliği ve gerçek bir kadının bu tasarımı nasıl taşıyacağı ise her zaman bir tartışma konusu. Kate Upton ve Kardashian’ların günümüz feminenlik kavramını toplumun çoğunluğu için karşıladığı bir dünyada, markalar da kıvrımlı kadınlar için özenli koleksiyonlar geliştirmeyi amaçlıyorlar.

Bir başka önemli hareket ise global markette, her ülkede kendine alıcı bulan Mango’dan gelmişti. Ocak 2014’te başlayan bu projenin başarısının sırrı her beden için, günün her anında giyilebilecek, özenle geliştirilmiş koleksiyonlarda gizli.

Violeta by MANGO bu sezon, kadınların kıvrımlarını kutlamak ve modanın her beden için olduğu gerçeğini kanıtlamak için dijital bir projeye imza attı. Hazırlanan videoda kampanya yıldızları Tania Llasera, Rossy de Palma, Alessandra Garcia ve Lorena Duran moda endüstrisinin kıvrımlı kadınlar ile ilgili klişeleri ve kıvrımlı vücutlara uyum sağlayacak iyi parçalar bulmakta yaşadıkları zorlukları anlatıyor.

Bu birbirinden farklı 4 kadın, moda tasarımcısı Jean Paul Gaultier’in ve yönetmen Pedro Almodovar’ın ilham perisi Rossy de Palma; Küba doğumlu film yıldızı Andy García’nın kızı, başarılı model Alessandra García; moda kampanyalarına daha önce de birçok kez katılmış ünlü İspanyol model Lorena Durán ve sunucu Tania Llasera. Bu video ayrıca bir yarışmayla da ilişkilendiriliyor. Müşteriler mağazalarda kendi bedenlerini bulamazlarsa Instagram, Facebook ve Twitter üzerinden #WeAreVioleta Hashtag’ini kullanarak bu yarışmaya katılabiliyorlar ve her hafta bir Violeta by MANGO kombini kazanma şansı yakalıyor.