DİYET Nilay Yalçınkaya

DİYET MOTİVASYONU

Siz de her pazartesi diyete başlayanlardan ve ertesi gün bırakanlardansanız motivasyonunuzu arttıracak nedenlerle tanışın.

1

 

1. Haftaya taze bir başlangıç yapın
Smoothie’ler vücudunuzun mineral depolarını doldururken antioksidan ve doyurucu etkisiyle de iştahınızı azaltmak için birebir. Kendinize özel hazırlayabileceğiniz lezzetli ve eğlenceli smoothie’ler, juice’lar ile vücudunuzu tazelemeye başlayabilirsiniz.


2. Motivasyon şart
Hedefiniz olsun. Unutmayın ne istediğini bilmek başarmanın ön koşuludur. Hayal ettiğiniz ve sahip olmayı istediğiniz bir modelin fotoğrafını görebileceğiniz her yere koyun. Unutmayın gözden uzak gönülden de uzak olur.

3. Kalori hesabı yapın
Yediğiniz her şeyin kalorisine bakın. Vücudunuza zararlı ve şekerli şeyler sokmayın. Yediğiniz şeylerin protein, yağ ve karbonhidrat oranına dikkat etmeyi unutmayın. Günlük 1500 kaloriden fazla almamaya özen gösterin.

44. Hareket şart
Ne kadar diyet yaparsanız yapın tek başına hiçbir yöntem etkili sonuç vermez. Diyetin yanında spor da şart. Spor salonunda kardio yapın ya da günde en az yarım saat tempolu yürüyüşü günlük rutininize ekleyin.

 

55. Açlığınızı su ile bastırın
Diyetin olmazsa olmaz kurallarından biri de su içmek. Günde en az 2 litre su için. Çok acıktığınızda açlık krizinizi en hafif şekilde atlatmak için bir bardak su için. Gün içinde de su içmeyi unutmamak içince masanıza bir sürahi koyun. Suyunuzun içine limon, nane yaprağı ve salatalık koyarak alkalize edebilirsiniz. Bu açlığınızı bastırmak için de etkili yöntemlerden biri.

Pageskin Top
Pageskin Left
Pageskin Right