H&M Türkiye, sürdürülebilirliğin altını çizmek için yeni bir platformla dijital dünyadaki yerini alıyor.
Kaliteyi ve sürdürülebilir modayı ilke edinen H&M, hayata geçireceği ilk lokal dijital etkinlik olan Modayı Paylaş / Rewear Market ile modanın geleceğine yön vermeyi hedefliyor. İkinci el dijital alışveriş etkinliğiyle herkesi modada bir dönüşüm yolculuğuna davet ediyor.
H&M Türkiye; tasarımcı, iş insanı, sanatçı ve moda dünyasından alanında öncü 48 kadını kendi tasarımlarına ve gardıroplarındaki kıyafetlerine ikinci bir şans vermeleri için bir araya getirdi. Modayı Paylaş / Rewear Market dijital etkinliği ile modada dönüşüme öncülük eden isimler “Benim Kıyafetim Senin Kıyafetin Olsun” diyerek moda severler için gardıroplarını açıyor ve seçtikleri kıyafetlerine ikinci bir şans vererek hem modayı herkesle paylaşıyor hem de satıştan elde edilen geliri bağışlayarak doğada geri dönüşüme katkı sağlıyor. H&M Türkiye bu platform ile kıyafetlerimizi geri dönüştürmeyi, hiçbir kaynak kullanmadan alışveriş yapmayı amaçlıyor. Dört gün sürecek olan etkinlik 17 Aralık saat 18.00 itibarıyla başlayacak.