Gucci, üç farklı sanatçıyı bir eve toplayarak yeni kampanyasını duyurdu.
Yönetmen koltuğundan Harmony Korine’in oturduğu, Gucci Tailoring kampanyası üç farklı kült sanatçıyla ekranlara yansıdı. Tasarımcı Alessandro Michele’ın yarattığı koleksiyon, Iggy Pop, Tyler ve A$AP Rocky’nin oyunculukları ile buluşuyor. Arketipik bir rock yıldızı yaşam tarzını yansıtan imgeler, görünüşe olan takıntının nasıl bir kardeşlik haline gelebileceğini anlatıyor. Iggy Pop’un çarpıcı bir mavi renge sahip papağanı ise dikkat çekici bir rol oynuyor.
Tyler’ın yeşil ve altın renkli "GG" monogramlı kazak yeleği, çizgili mavi bir gömlek ve kareli pantolonla bir araya gelerek koleksiyonun çarpıcı iddiasını kanıtlıyor. Iggy’nin cüretkar leopar desenli takımı ise şıklığın ve iddianın tartışılmaz bir parçası oluyor. Renkli aksesuarlar, özgün örgüler ve tamamlayıcı monogramlardan oluşan koleksiyon, moda dünyasına yeni bir bakış sunuyor. Kampanya hakkında konuşan Michele, ‘Birinin görünüşe olan takıntısının nasıl bir tür ortak zemin oluşturabileceği fikri, bir çeşit kardeşlik haline geliyor. Görünüşe göre farklı ama çok benzer olan bu üç adamı bir arada görmek güzeldi.’’ sözleriyle üçlünün uyumunun altını çiziyor.